SZAKSZERVÍZ

Szállítás: GLS futár

Amennyiben a termékkel kapcsolatban, garanciaidőn belül probléma lép fel, úgy a Güde Hungary Kft. saját költségén a szervízbe szállítatja a hibás gépet, javítja, és visszaküldi a vásárlónak.

A gépet megtisztított állapotban és a futárcég elvárásainak megfelelően kell becsomagolni.

Amennyiben a termék nem a leírtak szerint kerül a szervízbe, úgy a Güde Hungary Kft. nem vállalja az esetleges sérülésekért és törésekért a felelősséget.

 

A "Törékeny címke" alkalmazása nem mentesíti a feladót az áru természetének megfelelő csomagolási kötelezettség alól, nem védi meg az árut!

5. Csomag, csomagcímke, csomagolás, címzés, lezárás

Az áru gondos és szakszerű csomagolása biztosítja azt, hogy a feladott csomag a gépi csomagkezelésre, rakodásra, hatékony közúti továbbításra alkalmas legyen és így az áru sérülésmentesen érkezzen meg a címre.
A GLS csak a megfelelően becsomagolt, és megcímzett küldeményekért vállal felelősséget.

A csomagok kezelése a GLS rendszerben iparszerű technológiával történik, ezért nem adhatók fel az olyan csomagok, melyek a csomagszállításban használatos technológiával nem kezelhetők.
A csomagolásnál következő feltételeket kell teljesíteni:

  • Csak teljesen lezárt csomag adható fel,
  • Olyan csomag, melyből hosszú, hegyes részek állnak ki, nem alkalmas a csomagszállításra,
  • A dobozokat optimálisan ki kell használni, a csomagolóanyag megfelelő mérete és minősége, valamint a teljes tér belső kitöltése megóvja az árut,
  • Törékeny áru hungarocellel vagy egyéb bélelő, töltőanyaggal legyen körbevéve, a "Törékeny" jelzés gondosságra int, de nem védi az árut,
  • A javításra visszahívott híradástechnikai cikkeket az eredeti, komplett csomagolásban, megfelelő kitöltéssel adassák fel, felvétel vagy csomagcsere esetén,
  • A csomagba helyezett üvegeket, flakonokat egymástól, valamint alulról és felülről is védőréteggel kell védeni,
  • Különleges alakzatú, nehezen csomagolható árut a zsugorfóliázáson belül is védeni kell egyéb csomagolással,
  • A kartondobozt a feladó céges logójával ellátott ragasztószalaggal zárják le minden oldalról, amennyiben erre mód van,
  • Összepántolt dobozok nem vehetők fel, mert a csomagolás széteshet, és csak a címkével azonosított csomagegység ér célba,
  • A címzést, a csomagjegyet, a szállítólevelet tartalmazó tasakot, illetve a különszolgáltatásokat azonosító matricákat a csomag legnagyobb felületére kell ragasztani,
  • Több csomag egy címre történő feladása esetén a különleges szolgáltatásokat jelölő matricákat minden csomagra fel kell ragasztani.
  • Utánvétel megrendelése esetén a beszedendő összeget az Utánvét listán vagy az elektronikus úton küldött adatok segítségével és a küldeményen, a GLS által rendszeresített matrica alkalmazásával, (több csomag esetén az utánvét matricát minden csomagra fel kell ragasztani és a beszedendő összeget az egyes csomagok értékének megfelelően, kell azokon feltüntetni) teljes összegben, egyezően kell feltüntetni. Hibás, hiányos megrendelés esetén a GLS egyeztetést kísérel meg.
  • Veszélyes áru még külső jelzéssel sem adható fel.

 

GLS fontosnak tartja a károk elkerülését, így ügyfeleinek ingyenesen csomagolási tanácsot ad, mely a Vevőszolgálat útján kérhető.

szerviz@gude.hu

Fax:88/575-349

Tel:88/575-348  

 

Minden esetben a gép elvitelétől 10-12 nap míg visszaérkezik a megjavított, kicserélt gép a vásárlóhoz.

 

 

 

A gépek dobozában magyar nyelvű használati utasítás található meg. Kérjük, hogy a készüléket az abban foglalt célokra és a leírtak figyelembevételével használja. Az ettől eltérő használat (pl. iparszerű használat), szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, erőszakos külső behatás, elemi kár, a készülék burkolatának illetéktelen megbontása esetén a garancia nem érvényesíthető.

 

A nem eredeti tartozékok használatából eredő meghibásodásokért és esetleges balesetekért semmilyen felelősséget nem vállalunk. Ezen túlmenően az adott gép a jótállását is elveszítheti.

 

 

 

Nem tartoznak a jótállás körébe a karbantartások, a természetes elhasználódásra, vagy a karbantartás hiányára visszavezethető meghibásodások, törések: (pl.: szénkefekopás, kábelsérülések, kábeltörés, zsírozás).

 

 

 

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye, továbbá a géppel szállított, nem gép működésével kapcsolatos hiba, vagy a gép tartozékára a garanciális feltételek nem vonatkoznak.